19/2 skiiiit tråkigt daaaag -.-

Jaha.. igår hade vi besök av min moster och hennes sambo + mina 2 kusiner och ett kusinbarn. Mycket trevligt. Blev bara så sattans trött redan vid 00.00 xD

Nu är det äntligen lov ^^ hmm undrar vad man ska planera för det det :P
Vet att jag har planerat att Bowla med mina 2 söta flickor Frida o Elly :P <3  Blir oxå att träffa Eric helt klar och Marcus säkert ^^ måste ju träffa gossarna oxå ^^ <3 :P

Men idag har jag INGEN att träffa :( och INGEN aning vad jag ska göra :(
funderar på att sticka ut och springa i skogen. ev Testa lite skogs Parkour (A)  höhö
Är så fett sugen ^^ men är rädd att det ska vara för lerigt nu efter snön som smällt -.-
Men få se :)
För er som inte har en aning om vad parkour är.. synd för er ;D
kolla på internet xD


Byyyyyeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0