2011-12-27

Sitter just nu och allmänt förvirrad. Men kan inte säga mer än att jag är väl van att komma på andraplats bland folk.
Så får väl ta detta oxå som allt annat.  Vill inte förlora fler av mina vänner. För att hålla dem nära får jag väl oxå låta dem gå.
Blev inget att träffa Karro, Vedran eller Elise idag och Theo har inte svarat mig så vet inte vad han vill. Massa klödd och sånt. Så det gjorde inte min dag percis bättre. Allt händer på en gång så kommer fan kolapsa om inte jag få stöd snart. Men men får väl klara mig.
Ska in vid tre och träffa Matty så¨det gjorde min dag nått gladare iallafall. Ska hänga lite på stan och ha tervligt sen ska jag hänga med dem när han ska repa med bandet. Och känner typ 3/4 delar av det bandet så kommer bli en awesome kväll.
Ska gör mig iordning nu och ta fram några schyssta kläder.
Peace♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0