2011-12-26

Blev så jävla sårad av du gjorde så. Att Hon sa så förvånade mig inte imed hon är som hon är,
men att du gjorde det- Man snackar inte sån skit om sina vänner, men jag är antagligen inte din vän skulle jag tro.
Men sluta hänga efter henne som en svans då. Att man bli påverkad av folk man ser upp till förstår man. Men efter dessa 3 åren kan du väl stå på egna fötter som du alltid gjort.
Började nu nydligen kunna le utan att jag ska tvinga upp mina läppar, att skratta utan att ljuga om glädjen,
började gå vidare utan problem. Men efter att fick höra det vågar man inget.
Har börjat få kontakt med nya vänner som gör mig glad. Men vågar nu fan knappt tänka på det, för får jag känslor och dem får för mig få ni rätt och kommer traka ner mig till grunden.
Nu ska jag antagligen försöka bli glad igen. Får se hur det går.
imorron ska jag träffa underbaraste KArro, Vedran och Elise.  Förhoppningsvis kanske jag kan få träffa Theo oxå.
Behöver träffa folk som kan göra mig glad. Så säg bara till alla som vill så ska vi se om vi kan fixa tid.
Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0