2011-12-25

Gör jag rätt?
Får sån ånges att jag inte kan göra nått. Ville verkligen finnas där för dig.
Hade varit som förr hade jag satt mig på tåget för att bara få finnas för dig, trösta, prata ut eller bara få krama om.
Men nu vet jag inte hur jag ska agera. Imed jag inte finns som den personen för dig längre.
Men det är klart man ska finnas för sina vänenr, och det finns jag.
I alla väder, situationer och oavsätt vad som hänt. Så finns jag alltid för dig. Hoppas du inser det själv.
Jag som kände att allt var så bra men nu är min oro på hägsta nivå.
Rädd att jag inte är till nån nytta.
Men om du läser detta.. så ska du veta att jag ska göra allt för att hjälpa dig.
Visst tänker du så säger alla, men jag menar det verkligen.
Jag kommer till dig vart du än är om du behover mig. Välkomnar dig igenom min dörr om du behöver tak under huvudet. Jag tar emot dig om du faller.
Känns rätt men om du gör det bestämmer du.
Jag vill bara vara den vän som finns för dig.

Älskar dig oavsätt status♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0