2011-12-15

Då var denna dagen oxå avklarad. Idag hade vi äntligen vår julshow, blev skitbra med dansen, mörkret och alla ljusrör ^^ efter det blev det gofika ;) med massa lussebollar, pepparkakor och julmust ^^ nomnomnom
Efter det stack man och käka med Elise, Anton lill, Eric och Karro. Har egentligen inte käkat nått mer idag sen dess.
kände jag inte har nån aptit så gav typ halva nötfärsrullen till Anton. Sen åkte jag och Elise hem till henne och halvsov i deras soffa.. så jävla gött det var. Sen skulle jag hämta lite grejer sen blev det hem

Nu ligger jag i sängen och snackar med Matty på skype. Skickar massa roliga klipp och skrattar åt kvinnor som mosar burkar med sina pattar xD

Ha det
Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0