2011-12-12

Känner mig så duktig som nu börjat skriva lite oftare. jänner verkligen ibland att jag behöver skriva av mig.
Inte för jag vet direkt om någon läser det men man får hoppas.
Idag har det varit lite blandade känslor och humör.

Vi börjar med dem negativa.
Tyvärr var jag inte en av dem som skulle få börja sent idag för jag hade lite arbete kvar på min hälsobild för idroten.. SUCK! men men  gick rätt snabbt att fixa det. så kl 9 var jag klar på den lektionen. (kanske inte var så negativ ändå) Har tyvärr börjat känna mig lite småkass för ev börjat dra på mig min vanliga dihålsinflamation. Och nu tänker ni och fy kom inte närheten av mig, men det ska ni inte vara rädda för, för jag har haft MYYYCKET värre och aldrig smittat någon.. inte ens folk (pojkvänner) jag varit hop med o kysst. Så tror det är liten smittorik denna gången oxå. Annat negativt är att vi fick tillbax våra provresultat från livsmedelskunskapen. Fick tyvärr F (IG) så är verkligen inte happy på det. En annan sa oxå är att jag stack till Chrispa och skulle köpa ut töjningen jag hade beställt. Så visade det sig att denna var en helt annan form o för stor runt så det helt fuckt up ut. Så ska dit ev imorron och se om jag kan få en ny.

Positiva
Var att ja som sagt att jag blev klar snabbt med det teorretiska på idrotten så slutade tidigt. Det som var awesome roligt var när Elise fick i sig energidryck som hon inte är van vid, hon blev som hon hade druckit xD
Lektionen där efter så hade vår lärare inte hunit rätta ala proven så vi fick sitta och se film istället ^^ lagom lektion. hihi Sen fick jag nu veta av mamma att vi kanske kan fixa så jag kan åka med till Göteborg i helgen istället för att sitta hemma. Allt som vi behöver veta är om man får ha hundar med sig inne på Lisseberg nu när det är julmarknad där. Hoppas hoppas hooopppaaaaaassss!!
För då ska hundarna få åka bild ända till gbg.
Vill verkligen med dit. Då ska jag och hundarna få bo hemma hos Robin (min storebror)
sista positiva  saken jag tycker om idag är precis nu för nu ska jag kolla på rädda Willy 2 ^^

ha det bra
peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0