2011-12-11

Hemkommen från Eric för sådär en timme snart sen. En helg med blandade känslor an man säga. Inga dåliga känslor mellan mig och Eric om ni trodde det. Mest jag som blev lite "smått" ledsen över sakar som skett.

Bland annat med min pappa som jag bråkat med mkt senaste tiden och hur dålig han är på att stötta mamma när det gäller hennes framtid och drömmar. Själv stöttar jag henne till 100% oavsett mål eller ålder hon har/är.
Bara hon tror på det själv och vill klara det så stöttar jag henne. Men inte pappa nej.
Han sitter nu och hackar på mig som vanligt. Anklagar mig för nått jag inte gjort.
Skulle aldrig åkt hem.

Annat som tynger mig är all oro med senaste hos läkarn. alla åtgärder, nästa besök, beslut om det blir operation eller inte. Det blir så mkt på en gång så vet inte hur mkt jag klarar av. Just nu klara jag inte av allt skrikande och galane. För då sätts bara smärtan i magen igång och allt har bara blivit värre sen efter undersökningen.
Fuck this shit.

Men bortsett från detta så har min helg varit jättebra med Eric♥
Vi bytade julklappar igår. Jag veeet det var tidigt men vi visste ju inte om vi skulle få en helg tillsammans igen nu innan jul vilket vi inte kommer. (trodde vi)  När vi satt och käka middag blev jag frågad av Erics mamma om jag ville komma till dem dagen innan Julafton och fira med dem ^^
Ska snacka med mamma om det och fråga. Men tror det kommer gå bra. Så vi hade egentligen kunat byta då men nu blev ändå bra ^^
bilden nedan om är julklappen Jag fick av Eric ♥
Super fint armband med massa fin text på, Älskar det..,TAAACK älskling ♥
Av mig fick han Nya kallingar vilket han behövde tyckte jag xD♥
♥Älskar dig så himmla mkt Eric♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0