2011-12-08


Idag fick jag den nedrans gaskopien gjord. har ett ord att säga... FYYYYYFAAAAAAN!!!!!
Det är nog det värsta jag nånsin gjort.
 Först fick jag en liten "shot" med nått som skulle lätta på luften i min mage så det inte skulle bli nått fel, bla bla bla, Sen fick jag en annan "shot" med bedövningsmedel i. Typ samma sorts medel tandläkarn använder. Detta värkade ändra från mina läppar och ner för hela halven,
Kändes som att få ett allergi eller astma anfall. Sen skulle jag lägga mig ner och få ner kameraslangen i.


Allt var över efter typ sådär 3-5 minuter.
Mådde svindåligt och hamnade i en tillfällig deprission, särskillt när jag fick reda på att jag har brock, Tydligen ett stort ett oxå. Visst skönt att det visade sig vara det för vi vet nu hur vi ska återgärda det.
Hade det inte varit het så  hade vi inte fått svar och det hade betyt fler undersökningr och läkarbesök och det orkar jag inte med.


Nu väntas svar från läkaren om nu besökstid och snack om hur vi ska återgärda det. Troligtvist blir det dåoperation om nu inte läkaren nekar mig. Ska därför helt klart ha med min mamma denna gången oxå, För sååå fel den läkarn har haft nu den senaste månaden/månaderna så ska han fan lyssna på min mamma.
Mamma vill helst jag ska få det borttaget så jag slipper det imed jag har ont.
Jag tänker fan inte bli nekad att få det borttaget nu när jag har fått en fucking slang ner i magen på mig och fått svin ont för att få veta.


Nu ska jag duscha och sen se TV med mammsen
Ha det bra alla
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0