2011-12-04

Massa ånges men vill verkligen.
I nu en alldeles föööör lång tid har man varit dum og och rökt.  Jag veet FY Emma!!
Men har haft tankar läng om att sluta och nu sätter jag ner foten för mig själv, ialla fall för ett tag.
Har helt bestämt mig nu för att sluta. För någon minut sen tog jag min sista canserpinne, iallafall för
ett tag som sagt.
Ska håll mig till fest, och som jag beräknat så är det typ 27 dagar till nästa fest som är nyår.
Men börjar med att jag inte ska röka nått på hela denna veckan som kommer.
Kommer bli jobbigt imed allt som händer denna veckan med massa prov och läkar skitet.

Aja får se hur detta går.
Behövde bara skriva av mig
Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0