2011-12-03

Inte alls kul att vakn kl 2 på natten av att hundarna morrar och skäller för nått dem hör. Sen blev dem tysta för en liten stund. Sådär en kvart den började dem igen och sprang iväg och skällde för nått.
Inte precis så man vill tillbringa en typ ensam natt i huset.
Men men jag somnade lyckades somna om och det gjorde hundarna oxå. Vågade ju inte precis gå upp ur sängen för att kolla vad det var dem morrade åt.

Var nog vinden som slog emot massa saker där ute. Var ut i trädgården nu med hundarna i morse och kolla runt lite. Såg då att lite saker hade blåst omkull. Kommer nog bli värre idag för fyfan va det blåser. Trodde nästan att vår ena hund Tilda skulle blåsa bort. xD

Ligger nu och myser i föräldrarnas säng med alla hundarna. Tilda står och stampar på min rygg som är faktiskt skönt imed så ont jag har i ryggen. Linus ligger och snarkar och Nuffe sitter och stirrar på min dataskärm precis som om han läser vad jag skriver.

Ligger oxå och lyssnar på Ted Gärestad låtar som göra mig glad. Samt inväntar jag svar från Eric om när han kommer hit. Blev inget att han kom igår efter spelningen, vet inte vrf men men. Idag kommer han hit illafall. Blir massa mys och gos ikväll♥
ska dra och ev diska nu
Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0