2011-12-02

kl är inte mer än lite efter kl 15.00 men känner ändå mig smått duktig.
Är hemma från skolan idag med lillebror.
Har både städat, satt fy i pannan, diskat, tömt diskmaskinen o hängt upp tvätt, Får väl klappa mig själv på axeln
Så ska kanske jag och lillebror sätta ihop pepparkakshuset tsm och ev baka cupecakes ^^
Ska göra dem cupecakesen som alla gillar. Ialla fall dem jag bjudit på. Men har itne bestämmt vad jag ska ha i dem. Men fy vad jag fortfarande känner mig duktig.
Mamma och pappa är i Tysklans med moster och hennes sambo. Dem ska vara där över helgen. Känns skönt men ändå smått kusligt bo själv med lillebror.
Men som tur är kommer Eric hit imorron. Har jag ännu mer tur kommer han hem hit redan ikväll efter spelningen i Lund. Han åker ju  ändå tåg förbi här. Ligger och hoppas as mkt♥
Men ska dra ut nu och ta lite "frisk luft" med pepsi i det "underbara vädret"
Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0