what shold i do?

om jag ska redovisa denna hur min dag har varit så kan jag säga rent bullshit
Känner jag brinner inte för det mer men ändå vill jag gå där
Fick inte Danska som jag ville, istället fick jag nått skit jag aldrig ens skrev
Ville stanna istan och träffa mina kompisar jag knappt träffat imorron men nej måste hem för att familjen planerar min fritid

Så nu sitter man här och koppas på att bli räddad på nått sätt.
Känner att detta året kommer bli svår. På nått sätt känns det som jag inte kommer klara det. så svårt beslut.
Sen alla andra beslut utanför skolan.
Vill verkligen bara lägga mig i sängen och gråta så som jag mår just nu
Önskar jag hade mitt egna lilla sammvete på min axel som kunde vägleda mig
Skulle verkligen behövt nått sånt nu,
Stöd och råd.
inte ensamhet och förvirring

men men kan inte be om allt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0