Önskar..

önskar jag hade haft modet för att sjunga den
Sålänge jag inväntat att få hitta den person får mig varm när jag är som kallast, glad när jag är som lessnast
Låten har jag lyssnat och sjungit på så många gånger och väntat på att hitta den rätta personen som förtjänar det.
Den rätta som jag känner jag verkligen är mig själv med.
Det är du Eric♥
Älskar dig mest av allt och hoppas du känner lika mkt ♥
Du är mitt allt♥

tyvärr kommer jag nog aldrig våga sjunga denna låten inför folk så får lyssna på orginalet istället

(Svensk låt)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad heter låten??

2011-08-31 @ 13:06:52
Postat av: Erica

Heej, vad heter låten den är super fin :)

Och ni är super söta tillsammans :)

Jag gillar din blogg, den är jätte fin! Fin design på den :)

2011-08-31 @ 17:25:11
URL: http://EricaEk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0