nu eller aldrig!!!

Igår
Kom typ precis hem från Tomelilla
Varit hos älsklingen min♥
varit såååå mysigt ^^
käkade kräftor igår och fytusan  vad mätt jag blev
men gott var det ^^
sen efter det stack jag och Eric till coop och köpte chips och dippa till oss ^^
jag var snäll och köpte choklad (A)
Sen kolla vi lite filmer så som Billy madisson och den nya pirates filmen  ^^
Sen käka vi äppelkaka ^^ mums mums ^^

Idag blev det massa slappande i sängen, frukost sen slappa vi i hans soffa och kolla på filmen "min låtsasfru"
den var jätte rolig ^^

Nu ska jag gå och duscha nog jag ta det lugnt.
Ska sova oxå imed att det är skola imorron

Imorron ska jag vara typ "ledig" från min skola för att kolla på en ny.
Ska byta skola till JohnBauer skolan kanske.. hoppas på att jag kan det
Men imorron blir det prova på dag. vet inte hur länge bara.
Får se och hoppas jag kan får börja där ^^


Tycks om mitt nya hår föresten?
Godnatt ^^

Älskar dig mest av allt Eric ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0