Heeelllooo Fredagen den 19 Augustiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

Usch sikken vecka detta har varit
gjort såå jätte mkt.
Var på Tosselilla igår med syrran och min lillebror
Var ändå rätt skojj.. tills jag bev getingstucken på foten -.-'
Tur med vädret hade vi iallafall, massa bad och åka karuseller ^^ wiiiie!!

Sen vid 6 kom älskade älsklings älsklingen♥ wiiiieee ^^
Var ute med hundarna på fälten och på kvällen Blev det en massa mys och mys mys♥♥
Och idag blev det stiga upp tidigt för han skulle tyvärr jobba :(
Så blev en gång till vi inte precis umgår på vår månads dag :/ ♥ synd verkligen

Ja så fattar ni säkert att jag och Eric har 5 månader idag tsm ^^
wiiiie!!!♥

nej nu ska jag tråååka vidare,
ska fixa mammas hår senare när hon vaknat..
Ska färga och ev klippa hennes hår lite
Och då ska jag själv passa på att färga mitt lilla "blonda" jag oxå har i mitt hår :)

Messa eller ring om det är någon som vill träffas senare idag? ^^ ♥

hade inget och göra så testade en sminkning jag ev ska ha imorron på malmöfestivalen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0