heeeeeej :D <3

fööörlåååååt att jag ääär så dålig på att utppdatera
Har inte haft så mkt att skriva just nu tycker jag.
Är inte inne mkt på datan nuför tiden xD

Torsdag->fredag
Jag var hos min underbara Eric. såg massa film och mös massa
så underbart. vi såg The Ward, hot chicks (stavning) och den andra mins jag inte men det fanns bita bita i filmen som var inspelade i ystad ^^

Löördag!
Var och bowla med familjen på bigbowl
Jag vann 2 av 4 ggr ^^
pappa vann 1 och lollo 1 och mamma 0 xD
Jag är bäst
Efter det åt vi på Mando (stavning)
Sen vid sju stack vi in till min moster och satt i deras restaurang ^^

Idag
varit allmänt matt, men annars har jag bakat budapest kaka för vi har gäster här hemma nu.
treeevig typ


mitt nästa inlägg kommer nog bli ett med massa musik som jag lyssnar just nu ikväll på :P
baaaara så ni vet ^^


ovh en annan sak..
Jag saknar mina dreads så feetttt mkt :( vill ha svarta och vita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0