A Day in My life ^^

suttit o kollat Spirit filmen ^^ läääänge sen man såg den höhöhö (A) jag vet jag är barnslit :P

sitter och funderar nu på om jag ska hjälpa min älskade bror med hans uppsats till skolan men lite bilder.
Jag läser ju till medicinsk fotterapeft ^^
så då e det klart han behöver fina bilder på fötter :P
ska hitta på och leta efter lite ideer nog snart eller nått.
Vill verkligen hjälpa min underabara storebror^^


Mina tankar är bara på en sak just nu.... SWEET CHILLI CHIPS MED CREAM FRIECHE
och roligt sällskap ^^

Imorron ska jag på min andra provdag på JB.
Ska varea med på det praktiska.
Idag var det mest bara sånt tidsfördriv imed dem inte vet vad dem ska göra.
Så jag slutade redan kl 10 idag sen gick jag o läraren till syo:n och snackade, stack o fick matbesökskort och massa papper ifall jag ska börja :)
Käkade på store Tor med Eric, Anton och några andra ^^
Sen tog jag bussen sen 12.10


Var sååå ybertrött när jag kom inanför dörren så tog en kopp te sen somna jag 2,5 timmar på soffan.
tills jag fick sms och mamma väckte mig -.-'

Imorron vill jag verkligen hitta på nått efter skolan.. ska nog göra lite ärenden efter skolan som att fixa kort till busskortet o annat sånt. Sen är jag sugen på att träffa folk :)
Någon som vill fika? träffas ? Säg till ^^
Messa, ring, skriv på fb eller bilddagboken eller haffa mig om ni ser mig :D

puss haaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0