ToDay it's Paaaarty!!!

Godmorgon alla kl är typ 09.40 nu :P Steg upp tidigt för snart ska jag och pappi in till stan. Vi ska in till veterinären med min lilla bebis, han ska först till sjukgymnasten sen ska han bli trimmad/klippt ^^

Efter det ska vi hämta Lina för hon ska med hem till mig och hjälpa mig förbereda inför festen ikväll ^^
Ska bli guuuutt :P
Visst vi är 2 man mindre nu för en stort misstag men så händer :P
Har klandrat mig sälv länge nu att det var mitt fel, och visst känner lite så än men det ska jag faaan inte. Min fest mina beslut ^^

Så jag och lina ska fixa maten som vi ska ha till grillet och efterrätt ^^
Men ni får inte veta vad det ska bli för jag vet att några som ska komma hit ikväll kolla in min min blogg så ni får vete en annan gång istället ^^

Nu ska jag klä på mig sen ska vi dra, kom på att vi ska lämna min lillebror på fritids oxå ^^

Byyyyyeee
Pööözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0