heeeejsaaaan

jahapp... eehm vet egentligen inte vad jag ska skriva om. Bara känner för det. Sitter just nu hemma i linas lägen het men lilla Lina. Kollar in HK lite och käka pasta. Vi ska väl nog gå till UG lite senare. förhoppningsvis kanske träffa älsklingen lite innan han tränar.
Imorron kommer dagen bli bra.  Skolan kommer väl vara ok... dans på idrotten är ju alltid kul tycker jag ^^
Efter skolan ska jag hem, städa lite. Senare underdagen kommer Eric hem till mig så ska vi ha myskväll<3
Morsan och fassan är i Göteborg underhelgen hos min brorsa så ska bli nice med lite ensamhet i huset med Älsklingen<3
nu ska jag och lina ta varsitt te och njuta av värmen^^
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0